Μετρον Αριστον.gr

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

Επικοινωνία

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Περί κατηγόρων....   

             Blog metron ariston.gr

 

Αγορά Χρηστικού Οδηγού Επιβίωσης Σκλάβου (Χοές).

 

Αγορά Αποκωδικοποίησης Ταυτότητας Ανθρώπινης Κοινωνίας (ΑΤΑΚ)

 

Η γαλουχία του Περιπατητή δωρεάν σε ebook EPUB, MOBI, PDF, ppsx, YouTube

 

Οι 12 Προτροπές σε PDF

 

1. Ανάγκη pdf 4. Τάξη Πραγμάτων 7. Ευτυχία pdf 10. Δίκαιος pdf
2. Μέτρο  pdf 5. Ηθική     pdf 8.Πιστεύω δυνατά pdf 11.Καλός Πολίτης pdf
3. Σπεύδω Βραδέως 6. Συγχώρεση pdf 9. Αυτοκυρίαρχος  pdf 12. Κέντρο Αγάπης pdf

 

Ο Εξάντας Ελλήνων σε PDF

 

Αμάθεια  pdf Αποδείξεις κ.α. pdf Ατυχία  pdf Αχαριστία pdf
Βοήθεια  pdf Γονέων, τέκνων Δικαιοσύνη  pdf Δίκαιο  pdf
Εγωισμός pdf Ευγένεια pdf Θεός  pdf Ισχύς  pdf
Ιστορία  pdf Κακία  pdf Κατηγόρων pdf Κυβερνώντες
Μάθηση  pdf Ντροπή pdf Οικογένεια  pdf Οκνηρία  pdf
Οργάνωση Παράδειγμα pdf Πεπρωμένο pdf Πολέμων
Πορείας pdf Συναίσθημα, Ψυχή Τύπος pdf Υγεία pdf
Φόβος  pdf Φιλοδοξία  pdf Φλυαρία  pdf Φίλοι pdf
Χρήμα  pdf Ψεύδος pdf Τέλειος κριτής pps Προσευχές

 

*ΕΧΘΡΑΣ ΔΙΑΛΥΕ* . Να διαλύουμε τις έχθρες .

 

*ΚΑΚΙΑΣ ΑΠΕΧΟΥ* . Να απέχουμε από την κακία .

 

*ΚΑΚΙΑΝ ΜΙΣΕΙ * . Να μισούμε (αποφεύγουμε) την κακία .

 

*ΦΘΟΝΕΙ ΜΗΔΕΝΙ* . Κανέναν μην φθονούμε ή ζηλεύουμε .

 

*ΑΠΕΧΘΕΙΑΝ ΦΕΥΓΕ* . Να αποφεύγεις την απέχθεια (κακία) .

 

*ΔΟΛΟΝ ΦΟΒΟΥ* . Να φοβόμαστε το δόλο (τις δολοπλοκίες) .

 

*ΥΦΟΡΩ ΜΗΔΕΝΑ* . Κανέναν να μην βλέπουμε με καχυποψία .

 

*ΔΙΑΒΟΛΗΝ ΜΙΣEI* . Να μισούμε τη διαβολή (να μην βάζουμε λόγια) .

 

*ΑΛΛΟΤΡΙΩΝ ΑΠΕΧΟΥ* . Να απέχουμε από κακίες, δολοπλοκίες (αλλότρια) .

 

*ΨΕΓΕ ΜΗΔΕΝΑ* . Να μην κατηγορούμε (κακολογούμε, κατακρίνουμε) κανένα.

 

*ΑΠΟΝΤΙ ΜΗ ΜΑΧΟΥ* . Να μην μαχόμαστε (μην κακολογούμε) αυτόν που είναι απών .

 

*ΕΥΛΟΓΕΙ ΠΑΝΤΑΣ* .  Να καλολογείς όλους τους ανθρώπους (να λες καλά λόγια σε όλους τους ανθρώπους) . (Δελφικά Παραγγέλματα) .

 

           

    

Κατηγορώ τον εαυτό μου για κάτι που δεν έκανε και όχι για κάτι που έκανε . (Δείκτης) .

 

Κατήγορος γίνεται εύκολα και αυτός που αγαπά χωρίς μέτρο . Εξού και η ρήση *εξ οικείων τα βέλη* .  (Δείκτης) .

 

Ο νέος φιλόσοφος φοβάται την κατηγορία του παγανιστή, ο παλαιός την κατηγορία του αθεϊστή . (Δείκτης) .

 

Οι σκέψεις μας δεν μπορούν να κριθούν ούτε από Θεό πόσο μάλλον από τον άνθρωπο.

Αυτό που κρίνεται είναι η πράξη και αυτή πάντοτε με εύνοια και κατανόηση από Θεό και άνθρωπο λόγω της ατέλειάς μας . (Δείκτης) .

                  

Άνθρωπος που προσπαθεί δεν πρέπει να κατηγορείται για τυχόν αποτυχία . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Δεν μπορείς να υπονομεύεις εκείνον που βαδίζει* . (Καθηγητής Ντουρακόφ) .

 

Υ.Γ.2: *ΜΗ ΜΕΜΦΟΥ ΠΛΗΝ ΕΛΕΗΣΟΝ* . (Αίσωπος από Μ. Ασία) . Να μην κατηγορείς αλλά να ελεείς .

 

Άνθρωπος που προσπαθεί, να αδιαφορεί για τις κατηγορίες . (Δείκτης) .

 

Μη δίδουμε αξία (σημασία) στα ανάξια λόγια διότι , δίδουμε αξία σε αυτά . Εξού και η ρήση *όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται* . (Δείκτης) .

 

Να είμαστε στους κατήγορους αδιάφοροι γιατί μόνο η καταφρόνηση τους αρμόζει . Να εφαρμόζουμε το γνωστό *από τον ένα ους (αυτί) να  μπαίνει από τον άλλο να βγαίνει* και να στρέφουμε τα νώτα μας σε αυτούς . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Ο καλύτερος τρόπος να πολεμήσεις έναν κακό άνθρωπο είναι να τον αγνοήσεις εντελώς* . (Γκ. Ρίντλς) .

 

Υ.Γ.2: *Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης* . (Μπ. Σω) .

 

Υ.Γ.3: *Οι προσβολές υποδεχόμενοι με περιφρονητική σιωπή εξουδετερώνονται, ο εκνευρισμός όμως. σημαίνει ότι εν μέρει αναγνωρίζουμε τη σημασία των προσβολών* . (Τάκιτος) .

 

Υ.Γ.4: *Καμιά εκδίκηση δεν μπορεί να συγκριθεί με σιωπηλή περιφρόνηση, επειδή αυτή αποτελεί θάψιμο του συκοφάντη στη λάσπη της δικής του μηδαμινότητας* . (Μπ. Γρασιάν) . 

 

Υ.Γ.5: *Ανεξάρτητα από την αιτία που σε προσέβαλλαν, καλύτερα να μη δίνεις προσοχή, γιατί η ανοησία πολύ σπάνια αξίζει την αγανάκτηση και η κακία καλύτερα να τιμωρηθεί με περιφρόνηση* . (Σ. Τζόνσον) .

 

Ο φιλοκατήγορος εύκολα την ανικανότητα του την αποδίδει στο μάτιασμα . Εξού και η ρήση με μάτιασες βρε γκαντέμη . (Δείκτης) .

 

Μην κατηγορούμε κανέναν για τίποτα . Να λέμε μόνο τι θα κάναμε εμείς στην θέση του άλλου . (Δείκτης) .

 

Μην ακολουθούμε τον όχλο . Να κρίνουμε με το λογικό μας και να παραμένουμε πιστοί σε αυτό . Γιατί ο όχλος είναι κακός σύμβουλος . (Δείκτης) .

 

Άλλο όχλος (κοινή γνώμη) άλλο κοινή Λογική . Ο όχλος είναι το ακάθαρτο νερό η κοινή Λογική είναι το νερό της πηγής . (Δείκτης) .

 

Η διαφορά μεταξύ του όχλου με της κοινής Λογικής είναι το φιλτράρισμα που κάνει ο νους τους . (Δείκτης) .

 

 

 

470 ή 460 - περ. 370 π.χ.

 

 

*Ο ενάρετος άνθρωπος δεν υπολογίζει τους φαύλους που τον κατηγορούν* .  (Δημόκριτος από Άβδηρα) . 

 

*Οι φιλοκατήγοροι άνθρωποι δεν είναι κατάλληλοι για φίλοι* . (Δημόκριτος) .

 

 

*Είναι καλύτερο να ελέγχουμε τα δικά μας σφάλματα παρά τα ξένα* .  (Δημόκριτος) .  

 

*Είναι εύκολο να επαινεί ή , να κατηγορεί κάποιος αυτά που δεν πρέπει να συμβαίνουν , αλλά και τα δύο τούτα δείχνουν πονηρό χαρακτήρα* . (Δημόκριτος) . 

 

*Ούτε ο καλός λόγος σκεπάζει την κακή πράξη ούτε η καλή πράξη βλάπτεται από τους κακούς λόγους* . (Δημόκριτος) .

 

 

 

6ος αιω π.χ.

 

 

*ΠΟΙΕΙ Ά ΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΛΑ , ΚΑΝ ΠΟΩΝ ΜΕΛΛΗΣ ΑΔΟΞΕΙΝ . ΦΑΥΛΟΣ ΓΑΡ ΚΡΙΤΗΣ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΛΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΟΧΛΟΣ* .Να κάνεις αυτά που νομίζεις πως είναι σωστά , έστω κι αν κάνοντας αυτά πρόκειται να σε κακολογήσουν . Γιατί ο όχλος είναι κακός κριτής κάθε καλού πράγματος . (Πυθαγόρας από Σάμο) .

 

Υ.Γ.: *Δεν υπάρχει τυραννία τόσο δεσποτική όσο αυτή της κοινής γνώμης σ' έναν ελεύθερο λαό* . (Ντ. Πλατ) .

 

Υ.Γ.2: *Ο όχλος έχει πολλά κεφάλια αλλά καθόλου εγκέφαλο* (Τ. Φούλερ) .

 

Υ.Γ.3: *Ο σκοπός της Ζωής δεν είναι να πας με την πλειοψηφία, αλλά να ζεις σύμφωνα με τον νόμο του Θεού που έχεις μέσα σου και ο οποίος λέγεται συνείδηση* . (Μ. Αυρήλιος) .

 

περ. 540 - περ. 475 π.χ.

 

 

*Γιατί ποιος είναι ο νους τους ή η φρόνηση τους; Πείθονται απ' τους τραγουδιστές του λαού και παίρνουν τον όχλο για δάσκαλο τους, χωρίς να ξέρουν ότι *οι πολλοί είναι κακοί και οι καλοί λίγοι* . (Ηράκλειτος από Έφεσο , αποσπάσματα για μια Ηθική) .

 

Υ.Γ.: *Γνωρίζοντας την ανοησία της πλειοψηφίας, με σιγουριά μπορούμε να διαπιστώσουμε πως η ευρέως διαδεδομένη άποψη, μάλλον θα είναι ανόητη, παρά συνετή* . (Μπ. Ράσελ) .

 

Υ.Γ.2: *Την πρώτη φορά που παίχτηκε η όπερα Κάρμεν του Μπιζέ, οι κριτικοί την έθαψαν, χαρακτηρίζοντας την άσεμνη. Το κοινό την περιφρόνησε. Ο ταπεινωμένος συνθέτης πέθανε ύστερα από τρεις μήνες.
Σήμερα η Κάρμεν θεωρείται μια από τις σπουδαιότερες και δημοφιλέστερες όπερες στον κόσμο* . (Μπ. Φένστερ
) .

 

 

496 - 406 π.χ.

 

*Δεν είναι αρεστό να κατηγορείς τον άλλο για τον θυμό του , ενώ δεν αντιλαμβάνεσαι την οργή σου* . (Σοφοκλής από Αθήνα).

 

 

 

περ. 640 - 546 π.χ

 

 

*ΤΟΝ ΦΙΛΟΝ ΚΑΚΩΣ ΜΗ ΛΕΓΕ , ΜΗ Δ΄ΕΥ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟΝ . ΑΣΥΛΛΟΓΙΣΤΟΝ ΓΑΡ ΤΟ ΤΟΙΟΥΤΟΝ* . Δηλαδή μην κακολογείς τον φίλο σου, ούτε να επαινείς τον εχθρό σου . Γιατί αυτό είναι ανόητο . (Θαλής ο Μιλήσιος) .

 

 

429 - 345 π.χ.

 

*ΟΥ ΠΑΝΥ ΗΜΙΝ ΟΥΤΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΟΝ , ΤΙ ΕΡΟΥΣΙΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΗΜΑΣ , ΑΛΛ΄ Ο΄ΤΙ Ο ΕΠΑΪΩΝ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ* . Δεν πρέπει να νοιαζόμαστε πολύ για το τι θα πει για μας ο κόσμος , αλλά τι θα πει εκείνος που ξέρει καλά για τα δίκαια και τα άδικα ο Ένας δηλαδή και αυτή θα είναι η Αλήθεια . (Πλάτωνας από Αθήνα , Κρίτων) .

 

Υ.Γ.: Στο θέατρο έμπαινε ο φιλόσοφος Διογένης από Σινώπη , ενώ οι άλλοι έβγαιναν. Όταν ρωτήθηκε για τον λόγο που ενώ οι άλλοι έβγαιναν αυτός έμπαινε , απάντησε: 
*Σε όλη μου τη ζωή αυτό φροντίζω να κάνω , να πηγαίνω αντίθετα στον όχλο* .

 

Υ.Γ.2: *Μη σκοτίζεσαι για την κοινή γνώμη. Άμα σε δουν με μια κομψή γυναίκα, θα σε πουν γυναικά. Άμα σε δουν με τη γυναίκα σου, θα σε πουν κερατά. Άμα σε δουν με ένα φίλο σου, θα σε πουν παιδεραστή. Κι άμα περπατάς μόνος σου, θα σε πουν αυνανιστή. Άρα υπάρχει μόνο μία περίπτωση να υποστείς από την κοινή γνώμη. Να την υποστείς* . (Πιτιγκρίλι) .

 

Υ.Γ.3: Ο όχλος είναι ένα τέρας με πολλά κεφάλια, αλλά χωρίς μυαλό* . (Β. Φραγκλίνος) .

 

*Πάρα πολύ πρέπει να προσέχεις , όταν πρόκειται να κατηγορήσεις ή να επαινέσεις έναν άνθρωπο , μήπως τυχόν σφάλλεις* . (Πλάτωνας) .

 

*Κανένας δεν πρέπει τον άλλον να κατηγορεί* . (Πλάτωνας) .

 

 

*ΑΙΤΙΩ ΠΑΡΟΝΤΑ* . Να κατακρίνεις κάποιον μόνο όταν είναι παρόν . (Σωσιάδης) .

 

 

Όταν ρωτήθηκε ο Ανάχαρσης από Σκυθία  τι είναι στον άνθρωπο καλό και κακό μαζί, απάντησε: *Η γλώσσα* .

 

>>συνέχεια στην επόμενη σελίδα περί κατηγόρων (2)>>

 

 

  


© copyright 2006-2020   Ελληνικές Υπηρεσίες  Ιντερνετ Ô

Δεν είναι αρεστό να κατηγορείς τον άλλο για τον θυμό του , ενώ δεν αντιλαμβάνεσαι την οργή σου
 
 Ο κακός λόγος δεν αγγίζει τον δίκαιο χαρακτήρα

 

Δεν πρέπει να νοιαζόμαστε πολύ για το τι θα πει για μας ο κόσμος , αλλά τι θα πει εκείνος που ξέρει καλά για τα δίκαια και τα άδικα

ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΥ ESHOPS

 Εμπορικό δίκτυο

Τουριστικό δίκτυο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Αυτή η σελίδα χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 2.0 Γενικό